Politika kakovosti in okolja
POLITIKA KAKOVOSTI IN OKOLJA
Politika kakovosti in okolja opredeljuje kodeks delovanja in določa predvsem:
- poslovna, okoljska in etična načela
- poslovno in strokovno delovanje podjetja
- preprečevanje onesnaževanja okolja z vključitvijo okoljskih vidikov
- lojalnost in pripadnost zaposlenih do kakovosti in okolja
- osebno odgovornost zaposlenih in odgovornost do podjetja, sodelavcev in družbe
- zgled vodstva podjetja
- varovanje ugleda družbe
- urejenost delovnih prostorov in poslovno urejenost zaposlenih
- pošteno ravnanje s sredstvi
Vodstvo predstavlja vzor predanosti kakovosti storitev in izboljševanju okoljskega delovanja z iniciativo, razumevanjem in vizijo. Slednja vključuje zavezanost vseh zaposlenih za izpolnjevanje zahtev in pričakovanj kupcev in drugih zainteresiranih strani ter nenehnemu izboljševanju sistema vodenja preko postavljanja merljivih ciljev.
V podjetju, ki opravlja prodajno, distribucijsko in proizvodno dejavnost, so prepoznani vsi procesi in za njih določeni skrbniki, ki skrbijo za nemoteno poslovanje. Vsi zaposleni skrbijo za identifikacijo, zagotavljanje, merjenje in razumevanje potreb kupcev in drugih deležnikov.
Načrtno spremljamo in uvajamo zakonodajne in druge zahteve na vseh področjih poslovanja vključno z ravnanjem z okoljem ter skrbimo za pravočasno implementacijo sprememb in skladnosti z svojimi obveznostmi.
Vsi zaposleni sodelujejo tako, da se stalno usposabljajo na področju prodajne, distribucijske in proizvodne dejavnosti ter s tem zagotavljajo kakovost proizvoda in opravljene storitve. Poseben poudarek je na razumevanju in vključevanju okoljskih vsebin poslovanja ter usposobljenosti za ravnanje v primeru izrednih razmer.
Služba kakovosti uvaja kriterije kakovosti z določanjem in uporabo relevantnih metod in delovnih procesov ter vzpostavlja sistem notranjega in zunanjega presojanja, poročanja o kakovosti ter skrbi za stalne izboljšave sistema.
Ljubljana, avgust 2022 Nejc Dobnikar, služba za kakovost
Izidor Marušič, izvršni direktor