Pogosta vprašanja

Odkrijete odgovore na najpogostejša vprašanja v zavihku 'Pogosta vprašanja'. Našli boste konkretna in hitra pojasnila, podprta z informativnimi video posnetki, ki nazorno prikažejo delovanje različnih funkcionalnosti MDM spletnega portala.

Razjasnimo Vaše Dileme

Kako lahko iščem artikle na platformi?

Artikle lahko iščemo na dva načina. Prvi način vključuje spustni meni oz. strukturirano iskanje na podlagi kategorij in podkategorij. Po izbiri kategorije vam naša platforma omogoča uporabo filtrov. Ti filtri olajšajo pregled artiklov, ki ustrezajo določenim atributom. Poleg tega naša spletna stran ponuja priročno možnost, da si ogledate samo artikle, ki so trenutno na zalogi. Do tega dostopate s klikom na "Prikaži samo artikle, ki so na zalogi". Drugi pristop vključuje iskanje po šifri, imenu ali opisu artikla. Ta postopek začnete tako, da se pomaknete na vrh naše spletne strani in v iskalno polje vnesete želeno šifro, ime ali opis artikla.

 

V primeru dodatnih vprašanj se lahko obrnite na našo podporo shop@mdm.si.

Kako lahko urejam ali dodajam naslove na svojem profilu?

Prijavite se v svoj profil in kliknite na 'Moj račun', nato pa na 'Naslovi'. V nadzorni plošči boste našli celoten seznam vaših registriranih naslovov. Če želite urediti naslov, preprosto premaknite kazalec miške nad želeni vnos in kliknite na ikono za urejanje (označeno s svinčnikom). Tako boste lahko opravili potrebne spremembe v podrobnostih naslova. Poleg tega imate možnost dodati nov naslov ali odstraniti obstoječega.

Poleg nadzorne plošče lahko enostavno dodate nov naslov med postopkom nakupa na drugi točki - 'Dostava', v kategoriji Izberite način dostave – MDM dostava. Preprosto kliknite na 'Dodaj nov naslov + ' in vnesite vse potrebne informacije.

 

V primeru dodatnih vprašanj se lahko obrnite na našo podporo shop@mdm.si.

Kaj naj storim, če pozabim geslo za prijavo v portal?

V primeru pozabljenega gesla, upoštevajte naslednje korake: Kliknite na 'Prijava,' nato pa izberite 'Pozabljeno geslo.' Vnesite e-poštni naslov, povezan z vašo registracijo na portalu, za katerega ste pozabili geslo, in nadaljujte s klikom na 'Spremeni geslo.' Nato boste prejeli e-poštno sporočilo s podrobnimi navodili za nadaljnje korake.

 

V primeru dodatnih vprašanj se lahko obrnite na našo podporo shop@mdm.si.

Kako lahko prenesem certifikate?

Prijavite se v svoj uporabniški profil in pojdite na »Moj račun«, nato izberite »Certifikati«. Hitro lahko dostopate do te funkcionalnosti že na začetni strani našega spletnega portala, v zgornjem desnem kotu.

Izbirate lahko med tremi kriteriji iskanja: št. artikla, šarža ali datum. Enostavno lahko iščete tudi po številki dobavnice. Ko kliknete na »Prevzemi«, bo sistem pridobil celoten paket certifikatov, povezanih s specifično številko dobavnice. Po potrebi lahko posamezne certifikate prenesete z izbiro modre puščice.

 

V primeru dodatnih vprašanj se lahko obrnite na našo podporo shop@mdm.si.

Kako generiram prodajno ponudbo?

Prijavite se v svoj uporabniški račun in izberite artikel, ki ga želite kupiti. Kliknite »Nakup« in nato nadaljujte v nakupovalno košarico. Kliknite »Prenesi«, in za izbrane artikle se vam bo generirala prodajna ponudba.

 

V primeru dodatnih vprašanj se lahko obrnite na našo podporo shop@mdm.si.

Kako uporabiti funkcijo 'Priljubljeni izdelki'?

Zelo praktična funkcionalnost, ki jo ponuja spletni portal, je funkcija "Priljubljeni artikli". Da bi to funkcionalnost uporabili, je pomembno, da ste prijavljeni v svoj uporabniški račun. Izberite izdelek in preprosto kliknite na ikono zvezdice, da artikel dodate ali odstranite iz seznama priljubljenih.

Vse artikle, ki ste jih označili kot priljubljene, lahko pregledate tako, da kliknete na "Moj račun" in kliknete na "Priljubljeni". Za vaše udobje lahko do te funkcionalnosti dostopate tudi neposredno iz začetne strani našega spletnega portala, ki se nahaja v zgornjem desnem kotu. Ta funkcionalnost je še posebej koristna za tiste, ki pogosto opravljajo ponavljajoče se nakupe, saj omogoča hiter vpogled do stanja zalog in cen priljubljenih artiklov.

 

V primeru dodatnih vprašanj se lahko obrnite na našo podporo shop@mdm.si.

Kako vnašam in upravljam šifre izdelkov?

Ena izmed uporabnih funkcij je možnost vnosa in upravljanja šifer artiklov. Vsak uporabnik ima možnost urejanja šifre, povezane s specifičnim artiklom. Enostavno izberete želeni artikel in z enim klikom na ikono svinčnika uredite ID. Pri urejanju šifre imate na voljo črke, številke in znake. Ko končate z urejanjem, kliknete »Shrani«. Vse šifre artiklov se sistematično shranjujejo in so dostopne na enem mestu. Za ogled in upravljanje teh šifer se premaknete v »Moj račun« in izberete »Šifre artiklov«. Tu lahko šifre enostavno urejate z uporabo ikone svinčnika ali jih odstranite z izbiro rdečega X-a. Poleg tega naš portal omogoča uporabniku prijazno iskalno funkcijo, ki vam omogoča iskanje artiklov na podlagi vaše edinstvene šifre.

 

V primeru dodatnih vprašanj se lahko obrnite na našo podporo shop@mdm.si.

Ali lahko urejam vloge uporabnikov?

Portal ponuja funkcionalnost za upravljanje vlog vseh registriranih in odobrenih uporabnikov. To upravljanje vlog je na voljo izključno administratorjem, ki jih določite po lastni presoji.

Za upravljanje vlog se prijavite v spletni portal, pojdite na »Moj račun« in izberite »Seznam uporabnikov«. Administratorji lahko dodelijo tri različne vloge uporabnikom: možnost upravljanja prenosov certifikatov, dostop do finančnih podatkov ali omejitev naročanja izdelkov. Ko želite, da ima uporabnik dostop do certifikatov, mora biti kvadratek označen. Za uporabnike, ki potrebujejo dostop do vseh finančnih podatkov (obkroži transakcije), mora biti kvadratek označen z modro barvo. Omejitev naročanja artiklov uporabnikom preprečuje zaključek naročil, omogoča pa jim, da si ogledajo cene in stanje zalog. Ta funkcionalnost zagotavlja učinkovito upravljanje vlog v podjetniškem okolju.

 

V primeru dodatnih vprašanj se lahko obrnite na našo podporo shop@mdm.si.

Ali portal omogoča rezanje materialov?

Spletni portal vam omogoča natančen razrez dolgih materialov, kot so cevi in profili. Za popolno uporabniško izkušnjo se prijavite v portal, kjer lahko enostavno dostopate do funkcionalnosti razreza. Postavite se na želeni artikel in izberite dolžino materiala, ob tem pa pazite na minimalno količino. Možnost urejanja razreza materiala je na voljo tako na strani izbranega artikla kot tudi v košarici, kar vam zagotavlja prilagodljivost pri nakupovanju in naročanju potrebnih materialov.

 

V primeru dodatnih vprašanj se lahko obrnite na našo podporo shop@mdm.si.

Ali je možno ponovno naročiti izdelke, ki sem jih že naročil/a v preteklosti?

Vaša pretekla naročila lahko brez težav ponovno naročite. Ko izberete želeno naročilo, enostavno pritisnite gumb 'Ponovi naročilo'. Sistem vam bo samodejno dodal vse količine in artikle v vašo košarico. V košarici imate popoln nadzor nad vsebino – lahko dodajate, odstranjujete ali spreminjate količino naročila posameznih artiklov. S tem vam želimo olajšati proces ponovnega naročanja in vam omogočiti popolno prilagoditev vaših nakupov.

 

V primeru dodatnih vprašanj se lahko obrnite na našo podporo shop@mdm.si.